ראשי פרקים ולקבוע את סדר הרעיונות בכל פרק +נקודות מרכזיות בפרק.
שאלת החקר שלנו:
מהי ההשפעה של ייבוש ביצת החולה על אוכלוסיית העופות והדגים במקום?
בחרנו דווקא להתעמק בדגים ובעופות כי לדעתנו הייבוש השפיע אליהם הכי הרבה.
א. החולה לפני הייבוש.
א1. מבוא- החולה -מידע כללי נסביר מידע כללי על השמורה.
א2. החולה בעבר - נסביר בפרק זה על החולה כמקום מחייה לבעלי החיים.
א3. הסתבכותה של החולה בביצה והגורמים לייבושה.
ב. החולה אחרי הייבוש.
ב1.הייבוש- בפרק זה נסביר את תהליך ייבוש החולה את תוצאותיה ואת היתרונות והחסרונות.
ב2.אוכלוסיית הדגים והעופות לאחר הייבוש-שינויים שהתרחשו בעקבות הייבוש.
ב3.ההצפה- בפרק זה נסביר את התהליך את התחדשותה של החולה כשמורה.
ג. כיום.
ג1.החולה כיום כשמורה- בפרק זה נסביר את שיקומה של שמורת החולה ומצבה כיום כבית גידול לעופות ודגים.
יום שבת, 3 במאי 2008
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תגובה 1:
שאלת החקר שלכן:
באיזה אופן השפיע ייבוש ביצת החולה על אוכלסיית העופות והדגים במקום?
פרקי העבודה שלכן מתייחסים אל שמורת החולה מכל ההבטים האפשרייםוזה מצויין אבלמה עם אוכלוסיית העופות והדגים?
כדאי להוסיף... שימו לב לשינוי:
א. החולה לפני הייבוש
א1. מבוא- החולה -מידע כללי נסביר מידע כללי על השמורה.
א2. החולה בעבר - נסביר בפרק זה על החולה כמקום מחייה לבעלי החיים.
א3. הסתבכותה של החולה בביצה והגורמים לייבושה.
א4.אוכלוסיית הדגים והעופות בחולה לפני הייבוש
ב. החולה אחרי הייבוש
ב1.הייבוש- בפרק זה נסביר את תהליך ייבוש החולה את תוצאויתה ואת ההתרונות והחסרונות.
ב2.אוכלוסיית הדגים והעופות לאחר הייבוש-שינויים שהתרחשו בעקבות הייבוש.
5. החולה כיום כשמורה- בפרק זה נסביר את שיקומה של שמורת החולה ומצבה כיום כבית גידול לעופות ודגים.
את הבבליוגרפיה כבר רשמתן, תמיד טוב יהיה להעשיר אותה במקורות נוספים במהלך העבודה.זה מאד פשוט לעשות רשימת קישורים בצד למקורות מידע ( זו הבבליוגרפיה)
עבודה נפלאה , אתן יכולות להמשיך למשימה 4ב.
בהצלחה.
הוסף רשומת תגובה